دانلود بازی Rugby World Cup 2015 برای PC

مطالب محبوب

دانلود بازی Rugby World Cup 2015 برای PC

 بازی Rugby World Cup 2015 در سبک راگبی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط HB Studios ساخته و توسط Bigben Interactive, Plug In Digital برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما با این بازی میتوانید به یکی از حرفه ای ترین بازیکنان ورزش راگبی شوید. در اول بازی شما یک بازیکن رده آخر هستید و کسی شما را تحویل نمی گرید ولی نباید بگذارید که اینها مانع پیشرفت شما شود و باید به کار خود ادامه دهید و در مسابقات بیشتری همراه با تیم خود پیروز شوید تا مردم به سمت تیم شما جذب شوند، تنها چیزی که برای معروف شدن نیاز است روحیه و صبر است  و پس از به دست آوردن این دو چیز شما آماده هستید تا وارد زمین مسابقه شوید و تیم مقابل را شکست دهید. در زمین مسابقه باید سعی کنید تا توپ را به دست آورید و به سمت دروازه تیم مقابل رفته و گل بزنید. هرچه بیشتر در مسابقات شرکت کنید و در آنها پیروز شوید معروف و معروف تر می شوید و امتیاز و پول شما نیز بیشتر می شود. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک خارق العاده آن ، دارای تیم های بسیار زیاد ، دارای توپ های متنوع ، امکان شخصی سازی تیم ، امکان تعویض لباس ، دارای چلنج های متنوع و… اشاره کرد. 

حداقل سیستم مورد نیاز :


OS: Windows® XP, Vista, 7, 8.1, 10
Processor: Intel™ Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card with 1GB video RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: A PC-compatible gamepad is required.

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows® Vista, 7, 8.1, 10
Processor: Intel™ Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce 660 or AMD® Radeon™ 7850 with 2GB video memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: A PC-compatible gamepad is required.


تصاویری از محیط بازی :

 

  

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
دانلود پارت ۱ : Direct Link
دانلود پارت ۲ : Direct Link

 

 


Rugby World Cup 2015 برای کاپیوتر , بازي Rugby World Cup 2015 for pc free , Rugby World Cup 2015 , دانلود Rugby World Cup 2015 , دانلود Rugby World Cup 2015 از سرور هاي ايران , دانلود بازي Rugby World Cup 2015 , دانلود بازي Rugby World Cup 2015 با لينک مستقيم , دانلود بازي Rugby World Cup 2015 براي کامپيوتر , دانلود بازي ورزشی , دانلود رايگان بازي Rugby World Cup 2015 , دانلود مستقيم Rugby World Cup 2015 , دانلود نسخه Iso بازي Rugby World Cup 2015 , دانلود نسخه RELOADED بازي Rugby World Cup 2015 , دانلود کرک بازي Rugby World Cup 2015 , کرک Rugby World Cup 2015 ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.